تنــــــــــها و دل شکســـــــــته.....

 

 
چرا نگاه می کنی؟
 
تنهــا ندیده ای؟
 
به من نخنـــد
 
من هم روزگاری عزیــــز دل کسی بودم


نظرات شما عزیزان:

prince of persia
ساعت19:06---15 بهمن 1392
خونه عموم بودم با دختر عموم دعوای لفظی کردم


داشت ضایع میشد


یهو قاطی کرد بهم گفت اگه یه کلمه دیگه حرف بزنی بلاکت میکنم!


من :|

عموم :|
مارک زاکر برگ :|
زولبیا بامیه :|
دختری که تو بازی ایتالیا نشونش دادن :|
مدرسان شریف :|


اصن همگی به احترام اون عقل کلّش یک دقیقه سکوت -_-


Armin
ساعت10:00---13 بهمن 1392
azizam belag ghashangi dari be man sar bezan linkam kardi khabaram kon

یسنا
ساعت14:08---12 بهمن 1392
خدا میداند امروز چند بار فروریختم ...
از دیدن کسی که تنها لباسش شبیه تو بود!!


اجی اپممم گلم


تنها(♥♠REZA♠♥)
ساعت23:30---22 مهر 1392
سلام آبجی یه مطلب گذاشتم رو وبلاگت البته بخشید مجبور شدم دیگه وارد وبلاگت نمیشم اولین مطلب برو بخونش عدم نمایش موقت زدم حتما بخونش وبلاگتم خیلی قشنگه سعی کن مطالبتو با فونت کوچیکتر و فارسی بنویسی کد گذاری هم بکن تا بازدیدت بهتر بشه دوستت دارم آبجی گلم بای

شاهرخ
ساعت18:49---22 مهر 1392
سلام
وب عالی داری
منتظر نظرتون هستم در مورد وبلاگم
منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: حسرت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : 11 / 11 / 1392برچسب:, | 15:38 | نویسنده : ♥♠بهاره♠♥ |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.